Ready for the next adventure - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Diana Kat - WaarBenJij.nu Ready for the next adventure - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Diana Kat - WaarBenJij.nu

Ready for the next adventure

Blijf op de hoogte en volg Diana

06 Juli 2015 | Nederland, Wormerveer

Hallo!

Ik ben ondertussen alweer anderhalve maand terug uit Ierland, ook al lijkt het alweer veel langer. Ik moet zeggen dat de drang om te reizen en de wereld te zien na Ierland nóg groter is geworden dan hij al was. Gelukkig staat de volgende reis alweer voor de deur. Ik ga namelijk een maand lang samen met Evert backpacken in Vietnam!

We vertrekken dinsdagochtend naar Hanoi via Frankfurt en vanuit daar reizen we naar het zuiden van Vietnam in 30 dagen. De eerste week in Vietnam staat al volgepland, de rest van de reis beslissen we lekker op het moment zelf. Alleen op de helft staat er een kamertje klaar in een heerlijk luxe resort via mijn oude stage bij Puurenkuur, waar ik nu werk.

Tijdens het studeren in Ierland kwam ik erachter dat ik het best leuk vind om mijn verhalen te delen via deze blog. Ik heb ook meerdere keren de vraag gehad of ik weer mijn blog zou gaan bijhouden tijdens onze reis in Vietnam en dat ga ik ook zeker doen!

Dus, voor degenen die het leuk vinden om ons te volgen, ik zal proberen om hier regelmatig een reisverslag te plaatsen.

"Traveling- It leaves you speechless, then turns you into a storyteller' - Ibn Battuta